Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 21, 2010

ya Allah...aku perlu bantuanMu

adakah ini rezeki? atau masalah sprti yang die ckp pada aku?hmm...
maaf klu aku nie selalu membawa masalah kepada kamu..
tak pernah aku fikir yang selama ini aku mgkin hnya mendatangkan masalah...

pada aku ini rezeki...sbb kita tak cari..ianya datang sendiri..
wlaupon belum tentu ianya rezeki kita..tapi sebelum berputus asa..baik mencuba..
tapi sekiranya tiada restu darimu..apalah erti aku pergi..

hnya satu yang aku perlu untuk sentiasa hidup...
sokongan dan dorongan mu...
dengan adanya kamu sentiasa di sisi ku..
maka akan kauat dan bersemangatlah diriku..
namun jika ia sebaliknya...
maka..semakin lemah dan hancur lar idup aku...

2 comments:

  1. haah..alhmdllh..tak de lar dh dapat..cume dapat interview jek ikah!!
    rindu ikah!!

    ReplyDelete