Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 30, 2010

ape decision nya~**++=hurmmm?>

makin hari makin berat
makin hari benda ni semakin menekan...aku..
setiap hari pasti dibangkitkan isu ini...
pindah?benti keje?duduk sane??
aku suke..aku suke bile memikirkan dpt jadi fulltime housewife..mmg tu azam aku bile saat aku di akad nikah...akan aku abadikan hubungan ini..
tapi keputusannya masih tak dapat dibuat..mane yang terbaik..atau paling baik yang perlu diambil..
salah langkah?silap keputusan??hmm..tu yang paling aku takut...mcm mane klu aku terslah?tersilap??hmm....tapi duduk dengan suami bes..baru aku rase mcm aku dh kawin...
sabar ek solehin..im trying my very bes untuk decision nie..semuanya akan baik2 belaka...dan terbaik buat kita...

p/s: aku rindu..sayang kamu**

No comments:

Post a Comment