Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 29, 2010

dunia sekarang

alhmdllh....mule2 skali aku syukur sbb dapat intebiu kos yang aku study selama nie..
post:arkitek landskap
opis: majlis perbandaran dungun..terengganu okayy!!
kekosongan: 1 jek..

ok fine...aku try jek..bak kate abah,klu rezeki kita tak tau..beserta tekad dan azam yang ade..aku pon pegi lar..yang bes nye oppa pon ade..thnks sbb sanggup amik cuti..musccks~

smpaidh malam..sbb abah ajak jalan2 cherating and terengganu semua..okay..skg cari tempat nak bermalam plak..are targetnye: dekat dengan pantai..so, dapat lar..damai homestay..aku rase ar ni name tpt tdo kami..wee..kirenya aku ngn oppa honeymoon ag ar nie...honeymoon utk yang kali ke berape pon aku tak tau..hikhik~!still mood pengantin baru..

^________^

esoknya ari nak di intebiu..aku punye turn last skali..mule2 aku punye nerves,bapak giler..rase nak terkuar jantung, hati, hempedu, ginjal dan semua yang ada..siot betul ar..aku punye perangai seram sejuk aku mmg tak boleh di ubat!tgk muke suami aku,mak abah.cool ar skit rasenye...

bile smpai jek turn aku..ade plak perkabaran tak bes...bab main kabel nie ar aku paling tak boleh blar...org lain beria2 lar datang..mencuba nasib..mudah jek die main kabel..tak aci ar mcm nie..baik aku tak payah struggle datang dari jauh..kuantan kot!!memang siottt!!! terus jek ilang mood aku nak intebiu..masuk2 jek..org tu ckp..cntik awak?cntik baju awak...pandai bergaya..bagus!!apekah?inikah?dalam banyak2 soklan tentang dunia perlandskapan...ni pertanyaannya..huh~aku senyum kambing..seperti melepaskan batuk di tangga!! klu dh tak nak intebiu..tak pe..IM DONE!!!THNKS!! lalu aku yang cantik dan bergaya nie pon kuar bilik tu dengan punuh emosi dan berGAYA!!!amik lar pekerja yang mmg korang dh calonkan tu..and for that guy...ini mase kamu..teruskan permainan dunia ini selagi mampu...rezeki di bumi Allah ini luas dan tiada hadnya..aku percaya dengan itu~

P/S: apekah sudah tiada keadilah di dunia ini apabila masing2 hanya mengambil kesempatan terhadap masing2 atas kepentingan sendiri~hurmmm.....



No comments:

Post a Comment