Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, September 19, 2010

awsome week!

seminggu balik umah aku kat sane sangat di tunggu2..
bes!!hehe..otak tu cube jgn nak pikir bukan2...:)

ye ar..aku boleh memasak untuk oppa..antar pegi keje..the bes moment..cium tangan oppa dan die kiss dahi..moment tu dapat after kawin jek tau!!hihihihi...cium tgn die pg keje..lerai lar skit dosa2 aku..hehe..bertambah pahala aku sebagai isteri..amin...

kemas2 umah...jadi isteri yang sangat mithali..hihi...
hari ketiga kot aku ngn oppa pulun kemas umah..oppa basuh dinding luar..dan aku plak lap tingkap..mcm nak raye jek..padahal dh seminggu lepas raye!!hehehehe..tak kesah ar..janji aku ngn die ade bersame..dan suami aku rajin orgnye..pembersih...ehemm..ehem..plezz jgn nak perasan ek oppa klu anda view blog sayang nie!~

nex time nnt aku tunjukkan gmbar interior umah aku..sbb aku lupe nak capture pic umah aku tu!!hehe...luar nmpak mcm kecik..tapi dlm mcm kondo!!weehaaaa!!

aku tak perlukan rumah yang besar,cukup setakat yang kita mampu..
aku tak perlukan wang yang bergunung..cukup mcm sekarang..

aku hanya perlu kamu sentiasa dekat dengan ku..
sentiasa ada bersama aku..susah atau senang..suke atau duke..
kerana tugas isteri adalah disamping suami dan sebaliknya~

^______________^

No comments:

Post a Comment