Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 22, 2010

still mooD Rayer~




walaupon mcm dh terlambat aku nie nak story pasal rayer..hihihi..tp tak pe ar..ak layan kan jek..pedulu ape aku nak cite bile2 pon psl raye ke ape ke..

BLOG AKU..SUKE ATI AKU AR...
ni antara gmbar persiapan nak raye mase kat umah aku ariyue..semua gmbr nie adik yang amik..sbb die mmg suke main kamera!!kiteorg pon layan kan jek ar.. mcm syurga bunga kat gmbar kat atas nie..hihihihi

ha..nie ar adik..adik2 aku yang bes and style!! tgk saje ar cermin mate google die tu..tak ke stylo namenye!!hihihihi...
nie adik aku yang katik...aku pon pelik nape die pendek..mcm gmbar kat atas nie..kan mcm tak cukup inci die kan?kan?hihihi..pe pon die yang paling rock..biar pape asal bergaye!!hehehehehhe...

yeahh..org yang ditunggu..ni ar my mummyta!! sangat cerewet pada kecantikan dan kekemasan!!ape saje yang di beli pasti membuahan hasil yang baik dan grand!!!mane gmbar abah aku nie?!!nak uplod2 jek tak boleh..ishh..ishh...

haaa...tadaaaaaa!!!!cakkk!!bergaye kan abah posing!!hihiihi..mmg style ar abah! nth ape yang abah cari pon aku tak tau..tapi abah aku mmg suke cntik2 kan umah..die same jek ngn mak,same suke menghias dan mencantikkan umah..dan kami puteri2 nye suke duduk saje di rumah!!wakakakakakakakak~

syukur krn ALLAH swt kurniakan sebuah keluarga yang sangat sempurna dan sentiasa bersama dengan aku...alhmdllh...amin..syukran~


No comments:

Post a Comment