Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, September 21, 2010

airmata~

mood mlm nie: bad mood+moody+bosan+rindu+sewel+mood swing= aku nangis

punca2nya:
  1. rindu yang melampau
  2. rase sangat alone jauh dari suami
  3. rase mcm org sewel bile jauh cm ni
  4. stress bile pikir tak dapat keje kat sane ag
  5. bosan bile menanti wktu akan dapat idup sebumbung dan bsame
  6. nak mengamok bile usahe tak menampakkan hasil
  7. mungkin hampir putus ase ble kita tak pasti adakah lambat lagi wktu untuk bersama..

really hate all this things!! semua punca di atas cukup membuatkan idup seharian aku jadi messy!! keje aku asik nak mengamok..nak elmo..n finally aku akan menangis kat suami aku.mengadu dan minta di pujuk...like little baby or cutie cat..meowwww.....

KENAPA SUKAR/SUSAH SGT NAK DAPAT KEJE KAT PERAK SANE..SEDANGKAN MANUSIA LAIN BERTERABUR DAPAT INTERVIEW GOMEN...ADAKAH SUDAH TIADA LAGI KEADILAN DI DUNIA INI APABILA RAMAI ANTARA KITA MEMAKAI 'KABEL2 DUNIAWI' UNTUK KEPENTINGAN MASING2!!! SANGAT SIOOOOOT!!!

'ya allah..kau permudahkan perjalanan hidup aku dan suamiku..kau berikanlah kami kekuatan dan kau murahkan lah rezeki kami...aku emohon agar niat aku untuk idup bersamanya termakbul kerana hanya pada kau aku memohon dan kau yang maha mengetahui segalanya...aminn....'

No comments:

Post a Comment