Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, September 8, 2010

im too tired~

series PENAT giler!
penat giler aku keje..
keje aku memenatkan...

tak de yang lebih pening selain aku..
smpai tahap aku rase RIMAS..BOSAN..MENYAMPAH...dengan keje aku yang makin ari..makin berlambak2..membuak-buak plak keje aku nie..

opis lain kul 4 dh angkat beg dh..berlari balik umah..tapi aku..still tersangkut kat opis..memang siot!! smpai tahap kul 6.30 baru balik...

semua nie punca perang besar ngn oppa...maaf..bukan ain sengaja..ain pon rase too tired dengan semua nie..sangat penat..jgn emo dengan saya..sebaliknya..cuba tenang kan dan cool kan saya..
sbb saya tak suke dengan KERJA YANG BERLAMBAK NIE!!

klu ikut ati..aku BENTI jek..pindah ddk sane...hmm..tapi bnyak bende nak kena pikir!!!
arrghhhhhh...serius tensi..

p/s:ikut at mati..ikut rasa binasa....so, aku keje mane yang mampu..bile dh penat sangat..ak balik umah jek..lantak kan keje tu..mcm dh tak de esok nak wt!!

nyte!!

No comments:

Post a Comment