Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, September 30, 2010

lepas rindu**

bunyi entri gayenye mcm rindu kat suamikan..
kat suami tu tak payah cakap..dh mmg rindu...

'Walau kini terpisah

Kenangkanlah saat indah
Sebagai penyembuh rindu'


ni bab aku dating ngn my gf okay..dh lame gile ak tak jupe die..since masing2 sibuk memanjang..die plak baru stat koje..huh..cool dear!!
kami layan perut cm bese kat CS...antara port fav kami..hiks..mlm nie tnpa memikirkan berat badan aku yang semakin cemerlang ini..kami makan nasik dengan jaya dan bergaya..selamber jek aku order nasik goreng ayam..huh~layannn seii....dan dengan mudah dan tanpa paksaannya aku berjaya melicinkan pinggan seperti memakai pencuci sunlight~!damn..aku GEMOOOK!!!!

ari awal ag...mood jalan tak abis ag..jam baru kul 9..ape kate tgk wayang??hiks...berbekalkan ipod si shera..kami pon siasat ar story ape yang bes mlm nie..hmm...aku nak tgk julia roberts!! tak de plak ag...so,kami yang memang tak layan sgt movie2 melayu nie pon boleh memilih cerita MAGIKA dengan penuh bersemangatnya!! lalu aku memandu VIVA gemilangku seperti michael schumacher memandu ferrarinye..memecut ke ECM...dalam mase 5 minit smpai..hiks..of cos jap jek..kedai makan tu blkg ECM jek woiii!! ahaksss~

lalu kami membeli popcorn dan air sebagai santapan desert kami...cerita pon bermula...yahhhh...MAGIKA.....magic sungguh...gmbar okay...cerita on okay...atleast kami ade lar hiburan..serius aku ngn shera perlukan hiburan sbb aku rindu suami aku dan die dh lame tak kuar lepak2 nie..menyaksikan kehebatan filem melayu yang ada peningkatan..GO MALAYSIA GO!!GO FILEM MELAYU!! aku sokong jek sbb aku org melayu..sape nak sokong bangsa sendiri klu bukan org melayu sendiri!!!!

dalam cite tu..paling aku berkenan...tang rambut mawi..saksikan~weeee....

wahh..tak betul ke ape aku cakap...hihi..tapi diana dianella..jus cute..sangat cun sbb pade aku die tak make up..die lagi cun kot~! si kecik shazlan pon comeyyy!! ape pon layann jek ar cite nie..sbb aku dh lame tak layan cite melayu nie..bukan anti...tapi kurang kualiti...

p/s: 2 setengah/ 5 bintang utk movie nie..

::_______________________::

No comments:

Post a Comment