Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 11, 2010

tiap pagi..

mostly mmg every morning aku akan dapat msg dari oppa..aku suke mcm tu..suke sangat..mcm kena suntik semanagt dlm diri aku..dengan hubunga perkahwinan jarak jauh ni..we really need all the support words..romantic approach..supaya kita jauh tapi ati semakin sayang...insyallh..kami akan sentiasa kekal menyayangi hingga hujung nyawa!(pinjam jap ek kak erra fazira)

:)

die tak romantik..tapi cukup buat aku..tak perlulah bagi aku bunga rose merah tiap hari..hehe..
pagi nie..oppa msg aku..aku suke ade satu ayat die..
" kau umpama minyak petrol, tanpa kau aku tak boleh bergerak walaupon aku kete BMW "

hahahaha..ape lar kamu ni wahai suamiku!
ade plak aku minyak petrol, die nak best jek..BMW kot!!!!

tiap hari kisah hidup kami akan disulami dengan doa2 dari oppa agar aku dan die tabah dan kuat untuk semua ujian mendtang...smga hub ni bkekalan..mensyukuri pemberian yang Allah bagi ini dan memperbaiki yang lemah dan yang kurang...

ok dear..
aku mengerti kini..yang aku sayang bangat sama kamu!!

^___________________^
muackkkkkkkssss


No comments:

Post a Comment