Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 24, 2010

pelakon tambahan

aku suke bile tibe bulan puase ataupon raye..bukan ape..aku jenis yang suke tgk cite melayu~means dramatak tau lar nape..mgkin korang semua tak layan sgt..tapi aku suke..hehe..betape kuatnya kemelayuan aku berbanding korang!tapi klu cite melayu yg sengal sgt..aku menyampah plak nak tgk..nie cite2 yang ade mesej..ada yang tersirat!!i likes!!

for example k..at channel 3, in slot samarinda..SYURGA RAMADHAN...nie cite utk bulan pose n raye..mlm ni punye episod bapok lar sedih giler..klu tak masakan air mata jantan abah aku jatuh ke pipi..wahhhhh~ayat nak gempakk! ye lar..jarang abah aku nie nangis tgk tv..lain ar aku ngn mak..asal pelakon nangis..kami follow..klu kami nangis..pelakon follow~wakakakaka..sbb aku ngn mak mmg ratu air mata!!hehehe..

nie ar pelakon gempak cite nie..hehehe..layannnzzzz...

episod mlm nie jadi touching sgt bole parents dieorg meninggal..aku terus lar terbayang my parents!nauzubillah....i still need my abah and mak!!
klu korang ade mase..jom ar layan cite nie..bes wei...



5 BINTANG

No comments:

Post a Comment