Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, August 11, 2010

hati+nafsu=membazir~

first day pose:

bagun pagi dh lar lewat,ok fine..ciap2 kemas katil semua..make2up skit..ok,DONE! boleh pg keje..alik2 dengar...krooooook..kroookk....peh..memang psiko giler perut aku nie..besenye tak penah plak die lapo pagi2 ie..alik2 arinie die mintak diisi..sabar ek perutku..mghrib nnt kite makan ek..hehe....

mase tgh drive nak pegi keje..otak mule merewang..mencari agenda..idea..ape yang aku nak makan berbuka nnt..hekhek..mklum lar..first day pose kot...okay semua..jangan nak emo ek~korang pon mesti same mcm aku!!gelabah nak makan semua yang ada kat bazar!!



ni view kat bazar..bazar mane2 pon same jek besenye..klu beza pon besar atau kecik! intipati dalamnya sama...jom layan view kat dalam plak..hihi..jgn terliur!! nnt batal pose,jgn nak salahkan penulis blog nie plak!


perhgghhh..pari bakar wei...bapok lar terliurnye..hehe..acah jek!!!
tapi mcm beskan..saat lapo mcm nie..semua pon nmpak sedap..believe that!


kepak..wings...yummyy~aku suke klu pedas2 skit..ttb teringat kepak ayam yang jual kat area umah sewa aku waktu2 study dulu..resipi rahsia, secukup rasa~weeee...



hehe..ayam percik....masalahnye..lauk kat rumah ade lagi..mcm mane nak mkn nie lagi...btw..kuah die cm bes kan..hehehe..bau2 asap skit ayam die..hehehe..


yang aku pasti petang ni aku mmg nak beli benda alah kat atas nie..taufufa..ye kot name nye cmtu!!hehehe..hentam jek lar...beli..isi dlm peti...layannn~hehehehe...

bile dh makan smpai tak ngat dunia..kesan nya akan jadi kat kita mcm pic tak bawah nie..so..hati2..jgn makan membuta tuli..jgn ikut hati dan nafsu sangat.tau lar lapo!


errrkkkkkk.....konyang den~


No comments:

Post a Comment