Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 26, 2010

2 dara pinggitan + isteri org~

huh...tepat jam 12 mlm aku smpai umah..hehehe..rase bes giler lepak chill mkm nie!!! jupe 2 makhluk asing nie wt aku tergelak beso smpai balik umah!!hehe..atleast rase rindu kat oppa tak de ar ketara sangat!!hehehe..besenye aku berdua jek lelepak..(aku n shera), starting mlm nie and after this..kami bergerak bertiga2..hehe..mcm kawad jek plak!! memperkenalkan..member aku yang baru balik dari moscow!! jus call her anis(ejaan yang betul:anith)tapi bunyiknye same jek!!mknenye aku, shera dan anis akan selalu chill ar pas nie!!hehehe...bes2!! tak sangka kawan yang kekal adalah member zaman kecik2!!hehehe...

aktvt mlm nie..berbuka bersama2..wlpon 2 antara kami di izinkan tak pose!heee...makan..cerita...gossip...hehe..tu ar aktivitinye..mklum ar nak khatam story selama 5 tahun lebih tak jupe..hehe..banyak yang nak di cite kan..ni pon tak cukup geng~

then..pg layan mata kat ecm...klu ikut nafsu membeli belah aku..hmm..bapok bes shopping kat vincci tadi..mengenangkan aku baru jek dapat kasut 2 weeks aritu..aku simpan jek niat aku nie!! klu aku beli..bebelan demi bebelan aku hinggap kat telinga aku nie..so..aku hold jek dulu~weee..

tapi jam dh lewat...emc pon reti gak nak tutup!! kami pon bergerak ke tc..means telok cempedak untuk mereka yang tak tau! ni adalah tempat wajib klu aku ngn shere dating.....n tak sangka anis pon same..suke pg situ..hehe..cm bese..aiskrim mcd tu satu kewajipan! cume yang sangat sedihnye..mlm nie aiskrim tak de..sengal..ade plak tak de..dh lar siang tak boleh nak makan...kesian gile kat anis yang dh 10 tahun tak mkn mcflurry!wkaakakaka...muke stok touching gile bile bdk mcd tu ckp aiskrim tak de!!hahaha..

dah makan...supper plak..fries n coke!! smbil gossip ditemani bulan mengambang...very the romantic kan~huhuhuuu.....pendek kate mmg havoc ar...jam dh 11.30 mlm...so, kami kena balik..sbb nak kena pos anis ke umah die..

sesampai jek kat area umah anis..rewang ag! tengok umah2 org kaya!!semua umah cantik!! klu kami ronda2 siang..mst blh tangkap gmbar..ni takut nak slow kan kereta sbb anis ckp setiap umah ade senapang!!geeege...takut plak aku dengo!!

gelak punye gelak smpai jalan mati pon kiteorg hmpir rempuh!!semua anis yang salah!! mase tu kiteorg punye gelak smpai keras perut hempedu semua!!lawak gile!! :)

then slmt antar anis balik..aku ngn shera pon balik...abah aku dh keras dh tdo..credit to my abah sbb setia tgu aku balik..mujur tak kena skolah memalam nie!!sbb aku kuar ngn 2 org nie kot abah aku jadi ok jek!!heeehe..

p/s: SAYA SANGAT SERONOK MLM INI DAN HARAP NEX TIME KITE LELEPAK AG!! HEHE..LUV BOTH OF U!!

sayang oppa(tetiba jek plak kuar entry nie)hehehehehe

No comments:

Post a Comment