Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, August 19, 2010

sesawang bersawang

hehe...puas aku cari penyapu, kain buruk..bulu ayam..bak kemas2 skit laman sesawang aku nie..dah lame aku tak jenguk2..bukan setakat berhabukk..dh bersawang pon~huuu

ni semua akibat daripada ke bz an yang melampau..is im too workholic??!!nope!im not!! tapi mmg banyak gile keje nak kene setel kat opis..hampir tension jugak ar main ngn nombor2..akaun..kredit and debit! bende yang di luar bidang aku study dolu2! tapi bile memikirkan knowledge..im struggle with that!! damn it!

klu opis lain, pukul 4 jek dh kemas2 dah nak balik..sbb bulan puase..tapi aku same jek..first day jek aku balik awal..5.10 aku dh terpacak kat umah..hehe..lega giler~keesokkannya..hmm..dh jadi cm bese..kul 5.30 paling awal..sama spti bulan tak pose...mencecah jam 7 malam... :-(

dengan kesibukan maut aku nie..kadang kala ia mempuatkan hubungan aku dan oppa selalu bermasalah..bukan masalah ape pon..statement jek nak over! ye lar..oppa emo ar gak bile aku asik bz!!hehehe...sbb kol tak sempat nak angkat..msg pon reply lambat..tak pon terus tak reply..soory ek kamu wahai solehin ku sayang...mmg sayang bz giler!

dengan bos aku yang kejap ok..kejap emo..nak jek aku benti..senang..aku pon tak tension..ddk ngn oppa kat perak..hehehe..tu klu nak ikut kan hati aku yang panas baran ni ar..hehehe...sbb ade otak ni, aku sabo kan jek ar..keje..duit..semua tu untuk mase depan..bukan aku sorang je..

aku..oppa..kuage aku dan semua di keliling aku~

No comments:

Post a Comment