Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 24, 2010

dulu..sekarang..gemuks..kurus...

jeng...jeng...jeng...wakakaka.bapak kelakonye..aku giler dulunye slim dulu wei~


muke masih anak remaje giler..ko punye itam ain tak yah cakap ar..kelam abis kulit ko!




ni agak cute sikit ar..tapi still kelam..hehe..cume mase ni aku agak ter urus skit!wakakakakaka


ha....ni antara pic terbaru..hehe..dh kawin dh mase nie..slim jugak kan??hehe..walhal berketak2 berketul2 isi..aku tahan nafas jek nak begambar nie!!


ha..ni aku terbaru..in 10 ogoa 2010..gemuk ke?aku rase mcm biasa jek!ahaha..of cos aku psyco diri aku sendiri..heheh..



gmbar ni lar yang paling kontrovesi!!aku uplod jek kat fb..semua tnye..are u pregnant?mengandung ke?dah berisi?hihi...nope!!cume perut aku mengandungi angin!haha..aku nmpak beso sbb baju tu baju pinjam!baju oppa..hehe..masuk kebun jek.aku mls ar nak bergaya..alik2 nmpak gemuk padahnya!!weee.....

No comments:

Post a Comment