Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, August 24, 2010

love is blind..marriage is an eye-opener..

betul lar ckp orang..mase bercinta semuanya indah..semuanya manis..tak de yang cacat celanya..masakan kentut pon berbau wangi..semuanya penangan cinta sejati kononnya~ wujud ke ek org mcm nie..klu aku,dh name pon kentut..tak kan nak berbau HUGO BOSS ke, LANCOME ke, or GIORGIO ARMANI??heheh...sbb itu name nye pon cinta itu bute or love is blind...mase bercinta nie,kita mcm tak sedar..hnya tau nak suke..gembira..sbnarnya dlm masa yang sama ianya akan menyesatkan sekiranya tidak dikawal kebutaan cinta ini~mase zaman aku dolu2 pon mcm ni gak..nak aku jadi matang mcm aku sekarang..aku memerlukan 1001 pengalaman..

tapi aku dgn oppa tak bercinta..hehe..so kami tak terlibat bab2 kentut semua ni..kami betul2 kenal bile kami kahwin..walaupon tak tinggal bersama...(jus weekend husband n wife)..kami mampu memahami setiap perangai satu sama lain..alhmdllh..sb penah lar aku baca 1 artikel..tinggal sebumbung tak sama seperti bercinta..sbb bile kita tgl bersama..mcm2 perangai kita dan die tersasar keluar..hehe..seperti cth aku lar kan...

aku suke bangun tdo lambat..aku mandi sekejap jek,tapi bersih dan wangi..kdg2 aku terkasar bahasa..mgkin suke mmbebel~wakaka..ni perkara wajib bagi perempuan/wanita..cara mambasuh pakaian or jemur baju mgkin berbeza..semua ni aku perlu cepat adapt dengan life oppa spya mission aku untuk jadi the good wife tercapai~hehehehe!! chayok ain!!

bile dh kawin dan tgl sebumbung..kita akan ;lebih mengenali pasangan kita..secara tak langung perasaan cinta itu akan dtg sendiri tanpa dipaksa2..truly..now i feel it~
mendapat suami yang agak rajin(ehem2..tlg jgn nak perasan terlebih ok MR SOLEHIN)..sbb oppa slalu tlg aku jemur kain,main masak2 kat dapur..hehe..dlm erti kata lain..paksa rela!!wakakakakakaka..setakat ni die masih ringan tulang dan tak pernah sekalipon permintaan ku di tolak..thnks dear..sayang kamu tau!

but mgkin 1 permintaan aku nie agak liat skit untuk oppa tunaikan...TOLONG KURUS~

weee...walau ape on perangai aku..die terima seikhlasnya..begitu jugak aku..cume mulut aku ni sgt suke pot..pet..pot..pet...so how??!!hehehehe..semuanya perlu telus..jujur..dan jgn dipendam ape yang kita rasa.pasangan perlu menjadi pendengar yang baik..insyallh..akan kekal abadi..amin....



LOVE IS BLIND....MARRIAGE IS AND EYE OPENER-




No comments:

Post a Comment