Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 21, 2010

kini aku...

dulu aku..
cik nur al ain rosland

kini aku..
PUAN nur al ain rosland
im a Mrs SOLEHIN

dulu aku...
suke ati aku jek nak wt ape yang aku suke

kini aku...
kena amik tau perasaan semua org,..
xspcilly..my mr police (MMP)
mklum lar...syurga aku di bwh tapak kaki die dh skg nie...
hehehe..

dulu aku...
tdo blh bangun lewat...

kini aku..
dh kena siap2kan sarapan untuk suami ku..
kasih sayang isteri bermula dari menjaga makan si suami...

dulu aku..
tdo sorang2 kat katil queen aku...

kini aku..
dh ade teman tido..
nak tdo lasak2 pon dh tak boleh..
hehehehe..silap aribulan..tersungkur MMP aku kat bwh katil..

kini..semua yg aku buat..
perlu pikir berdua..
ape pun keputusan..
bnyak perlu di timbang tara..
tapi aku BAHAGIA dengan aku KINI..
bersama MMP...

No comments:

Post a Comment