Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 29, 2010

ain rindu leh

baru jek sehari aku balik umah kuantan(means my parents house)
damn shit aku rindu suami aku..hmm...rase mcm tak tertanggung...
klu ikut aku..nak je aku naik ape saje yang cepat smpai perak dan esoknye aku blh balik kuantan utk keje~

naik unicorn??
hmm...tak wujud..
dlm cite dongeng jek ade kot..
wee...
tapi boleh terbang laju..

tapi adakah selaju jet pejuang di bawah.??
boleh bawak aku jupe suami aku?
hikhik..
damn!im crazy wif him!


or??aku naik jek bullet nie??
permasalahannye..ade ke stesen dari kuantan ke pdg rengas??hihihi
dont think so~wat ever pon..aku sbnarnye naik bas jek pon pg jupe suami aku!!hikhik..
yang penting aku jupe..ilang rasa rindu..

wink...wink...
^_________________^

mood: mis u dear

No comments:

Post a Comment