Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, July 29, 2010

keseronokkan aku bile bersamanya...

dah nama pun suami aku..ape saje yang aku buat..
akan aku dedikasikan untuknya..

tak sangka akhirnya aku yang akan sayang gile kat die..
alhamdullillah...aku syukur dengan teman hidup dan pasangan yang telah di tentukan sedari alam loh mahfuz lagi...

dikurniakan pasangan yang mampu menjaga aku..
menjaga kedua ibu bapa aku..
mampu membaca doa-doa bagi mandapatkan rahmat lagi untuk hubungan ini...
aku amat bersyukur~

____________.............___________

abis enty romantika de amor~

for the second time after married..
aku pergi ke rumah kami di padang rengas..
walaupun bukan rumah bungalow..
tapi aku bahagia di situ..
weee.....

kali ni aku balik bagi menjalankan tanggungjwb sbgai isteri..opss...jgn pikir bukan2..mksud aku..basuh baju..jemur kain..sapu rumah..kemas rumah..and dah tentu2 MEMASAK!sangat mithali kan aku!!hehehehe
ishkk..aku ngeri bile cite bab masak2 nie..sbb aku bukanlah chef yang terkemuka mcm chef wan yang dh sememanghnya number 1.. aku pun nombor 1 jugak..tapi dari belakang...kihih..cian my oppa aku memperisterikan aku..hhehe..untuk kamu..aku akan polish skill masak2 aku nie sayang....

menu pertama air tangan aku MEE GORENG for our brekfast...dlm kul 11pagi!!hahaha...menu kedua...nasi goreng bersama2 cekodok!
hahaha..menu bapak punye simple...for lunch..aku masak sotong goreng tepung...then sambal...selesai bab masak2 nie...eerrkk...lega aku my oppa aku sedawa..hehehehe

aktiviti jenjalan..pegi ronda2 naik motor!masuk kebun durian..sbb my oppa tau aku suke makan durian..aku sayang die sbb die always alert dengan ape yang aku suke..next..melantak rambutan smpai batuk kering!!wakakakaka..bantai pulak air kelapa muda..pendek kate ape saje buah2an tempatan bisa aja didapati si sini dong~







No comments:

Post a Comment