Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 31, 2010

aku LURUS BENDUL?~

perbualan sang suami dan si isteri:
"sayang, sayang tau tak,nape pekebun kutip buah durian waktu mlm2 mcm ni?" sewaktu itu, aku dan oppa otw nak pg kebun durian..jam 11.30 mlm..
"nth lar...dh mmg durian tu nak gugur malam kot..."
blur gile jwpan aku..smbil mate aku ligat tgk sekeliling...almaklum lar..dh malam kot..
"salah!sayang salah...hehehehe.."
"abis tu?ape sebabnya?"aku still cube cari jwpan!

"durian gugur pada waktu mlm sbb durian tu semua takut nak gugur siang...
klu siang, durian2 tu semua nmpak..tinggi nak gugur..so,dieorg takut nak gugur..bile mlm..kan durian tu semua tak nmpak jauh ke dekat tanah tu...malam kan gelap.."
jawap oppa dengan penuh beretika dan konfiden giler~

wakakakakakaka...aku pon gelak..tapi aku percaya..ade mungkin betul teori oppa nie..sbb mcm logik jugak reason die bagi tu...kami pun berlalu balik umah lepas dh pau 5@6 biji durian..hehehehe

No comments:

Post a Comment