Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Saturday, July 31, 2010

mood: rindu like hell

I miss you like crazy
Even more than words can say
I miss you like crazy
Every minute of every day

by:the moffats~

sunyi kan gmbar kat atas tu.. bapak lar touching..menyentuh jiwa..heheh..tgk entry pon tau..blogger
ni tangkap leleh...wat ever! sambil menunjukkan jari telunjuk aku yang kontot nie!

yang aku tau..aku rindu oppa aku..this week oppa tak balik kuantan..he's working..ok,aku faham!kerjayanya adalah bersama masyarakat..ok..im sharing my husband..tapi dengan komuniti okay..not individu..dude~heheheh











sedih okay..rindu suami nie..
bukan bf,kekasih,besfren,or ape2 lah..aku percaya dengan menangis:ia akan melegakan semuanya..lebih2 lagi bila melibatkan perasaan~



i LOVE u darl...
really...klu jupe..romantika de amore ar kiteorg nnt!!wakaka..plezz jgn korang nak wt muke plak...kiteorg halal pe untuk semua nie!hehehe..sbb tu aku cakap kawin cepat....
perkahwinan adalah anugerah dan hadiah dari Allah kepada umatnya..
terima kasih Allah swt..aku bersyukur..





No comments:

Post a Comment