Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Sunday, April 22, 2012

mak abah aku

 mak,aku n abah mase weeding aku~heee

nth nape..aku rase feeling plak mlm nie..aku rase rindu sgt kat mak abah aku..rindu yang bukan sedikit..smpai nak nangis rasanya..lbh kurang 3 bulan dh aku tak jupe mak abah..rindu nya Allah swt j yang tau..hanya dengar suara melalui telefon dan mujurlah ada teknologi..kami akan 3g,tapi tak blh lame2 nnt aku nangis..hehehe..sengal kan!!dh kawin n ada adam dh pon masih beremosi!! wat ever(smbil tangan di gayakan)hehehhe..

aku bukan anak yang tak mengenang jasa kedua mak abah ku..kerana tanpa mak abahku..tiada lah aku di dunia ni...tanpa didikan mereka,tidak lah hidupku cerah seperti kini..dan tanpa kasih sayang yang mereka curahkan padaku..mungkin tak mampu aku bahagia kini..klu diberi pilihan,tiada apa boleh di bandingkan dengan mak abah aku!! tak tau lar korang semua mcm mane..tapi aku sayang bangat en.ROSLAND dan pn.SALBIAH !!

siapa ROSLAND? hehehe..mungkin tak tampan orangnya..tapi macho bagi aku..tidak juga kaya raya.. hanya sederhana orangnya tetapi mewah dengan kasih sayang diberikan kepada kami..tidak gagah perkasa dan berbadan sasa..tapi cukup melindungi kami dari sesiapa @sebarang ancaman yang datang..we luv u abah,insyallh kami akan menjadi anak yang baik dunia dan akhirat..muaccks~

 peace yo...abah yang encem~

pn SALBIAH??my mum!!!!or bahasa manjanya..mak aku!!!mari aku story skit..mak aku cantik org nya..berkaca mata,sentiasa menjaga auratnya dan pandai membawa diri..nk dikatakan suka membebel?tak juga sbb semua pmpuan pon mmg sama..include aku lar kan..ehehehe..mak aku simple orangnya,walaupon hnya suri rumah, knowledge mak aku hebat sbb mak aku suke membaca tak kesah lar, surat khabar ke, magazine or buku ilmiah ke...anything..mak aku mmg master bab membaca!!bak kate mak aku.."don't under estimate suri rmh ek..hehehe.."
we love u mak and kami akan igt pesan2 mak n jadi anak,isteri dan mama yang baik sama mcm mak!!!

like mother like daughter..sama cantikk!ewah~


insyallh,nex week kami balik!!!wooohoooo...balik kampung...woohooo balik kampung..hati riang...
**mood:  seronok gile nak balik pahang!!!


No comments:

Post a Comment