Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 16, 2012

berkamera di cameron

best..sejukkk sangat cameron highland skg..tiada persiapan rapi yang mama adam buat, sbb mengikut kepada pengalaman aku yang boleh di katakan dh banyak kali naik ke cameron tu tak de lah sejuk pon..hehe..tapi alik2 bile smpai jek kat atas...grrrrrr..punye lah sejuk nye..smpai ketaq2~

disebabkan ayah kesian kat hero die..mlm tu ayah terus jek carikan sweater tuk adam kami..pilih punya pilih..dapat lar si kecil kami sweater yang sangat cool tu... check pic di bawah~

       
alooo..omey nya anak mama~

































 mmg best lar berjalan..sbb aku nie mmg kaki jalan..thanks abang sbb bawak kami jalan2 wlaupon nie dh kali ke3 kita naik cameron!haha..yang penting di sini adalah masa yang kita luangkan bersama..dimana destinasinya tak penting!

anak mama!kamu sgt demoookkk!

bunga...bunga~

ayah sangat hensom duduk di situ~weeeee

borong teh bharat! sempat ag berposing ek kamu berdua.

mase jalan2 sempat lar aku tangkap gambar skit... dan aku berbesar hati nak share dengan korang semua pic2 ni...dh name pon cameron,ape lagi yang boleh aku share kan dengan korang meainkan gmbar2 bunga-bungaan...


 jalan punya jalan, ade lar permainan muzik kanak2 yang masuk syiling 50 sen tu dalm salah satu kedai..aku pon try test ar adam dh pandai main ke tak..or adam ni takut tak dengan benda bergerak dan bunyi kuat..aku pon sit down kan die dlm pokemon pikachu tu dan musik yang kuat pon berbunyi..aku igtkan adam akan menangis,rupenya die punya lar seronoknye,siap pusing2 stereng ag!!hahaha..good boy anak mama! maka nya mama n ayah bergilir3 masuk kan duit sbb adam nak main ag!!hahaha..and now adam naughty boy mama!!!

muka kamu adam..abih nakal mama tgk!

muka susah at sbb pokemon dh tak bergerak!!hahaha

adam dh rase beso sbb tak nak mama pegang die!!



p/s: tak perlu percutian yang mewah untuk meluangkan masa bersama, sebaliknya percutian bersama keluarga tercinta akan menjadi mewah dengan kasih sayang apabila ianya dilakukan bersma2~

























No comments:

Post a Comment