Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, April 11, 2012

AKU siapa??

alhamdulillah,aku syukur di lahirkan ISLAM agamaku..
aku selawat kesyukuran kerana Dia Tuhan ku..
aku berterima kasih kerana Dia menjadikan aku anak kepada mak abah ku..EN ROSLAND OMAR & PN SALBIAH ISMAIL
aku happy kerana di kurniakan kakak dan adik2 yang always together and very close each other..ALONG,KAKDE,ADIK..
aku mendapat kebahagiaan berpanjangan apabila Dia satukan aku bersama suamiku..MOHD SOLEHIN ISMAIL..harapan agar kami juga bahagia di akhirat kelak..
aku menangis kegembiraan dengan rahmatNya kerana menjadikan aku wanita sempurna dengan melahirkan MOHD ADAM AFEEF MOHD SOLEHIN...

terima kasih Ya ALLAH swt kerana menjadikan hidup aku bahagia di samping mereka..aku bersyukur kerana menjadi umatMu,anak kepada mak abahku, angah kepada adik beradikku,isteri kepada suamiku dan mama kepada anakku...terima kasih...

No comments:

Post a Comment