Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, April 2, 2012

mama vs adam

salam..

lama sgt rasenye aku silent mode berblog nie..now dh boleh stat smla coz my hero pon dh besar..hehe..now adam already 8 month (1 week more), banyak sgt keletah hero kami yang aku dan suami syok tgk ari2..tak de ape yang lagi seronok selain tgk anak membesar depan mata..lagi2 aku yang dh lame beno tak koje nie..24/7 masa adam adalah dengan mama die..hehee..tak pernah rase jemu malah aku semakin happy lagi2 sekarang adam dh nak "dapat kaki"..



my hero yang sgt aktif and always smile

membesarkan adam selama 8 bulan bukan satu perkara yang enteng(cehhh wahhhh)..mbuatkan aku terpikirkan emak aku menjaga dan membesarkan aku bukan lah satu kerja mudah,lagi2 kami 4 adik beradik perempuan..my mum are very STRONG!(siap huruf besar ag u ols)hehehe..luv u mom~



hampir semua story and gossip we sharing with our mak..dari bershopping smpai lar luahan hati dan perasaan..look at my sis,dh tua pon still ddk ats riba ag!!huhu..


Ini kan pula aku baru ade sorang jek hero,kdg2 aku tak menang tangan..pantang jek aku tak de depan mata,maka nya ade lah aktiviti lasak die..memanjat, terjun walker, bermain secara ekstrem!!huhu... dh namenye pon anak lelaki..anak mama kan HERO!





setiap hari yang kami lalui sgt menyeronokkan...ade mcm2 emosi..gembira, nak marah,kadang2 mama geram pon ade ngn adam..sbb ade hari yang die bad mood, kena dukung setiap masa and mama for sure tak larat nak dukung lame2 sbb adam mama sgt berat!!hehehe...such a big boy,mama luv u much dear!

what ever perangai yang adam tunjuk kat mama..mama n ayah akan layan kan aje..hehehe..sbb kami sayang adam..ADAM LAR RACUN DAN PENAWAR KAMI..~

No comments:

Post a Comment