Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Tuesday, November 23, 2010

our little princess (-_-)

cian blog aku nie wei...dh lame tanpa sebarang story mory baru..dengan kesibukkan aku nie..buat aku tak sempat nak sapu sawang2 kat blog aku nie..and now im berblogger again..firstly..amik penyapu habuk...lap skit sawang kat entri tue~ (-_-)

starting from 23-29/11..bermastautin tetap lah aku kat umah mak..sbb my little amna ade kenduri skit..doa selamat and her cukur jambul caremony..lepas nie anak makngah dh tak de lambut..(pelat katenye)hihihihi...


she damn cute rite??most everyday aku akan cubit2 pipi die yang mcm ade apam tersembunyi tue!wahahahaha..kesihatan die sangat memberangsangkan smpai our little baby sangat chubby!alhamdllh semoga Allah permudahan semua urusan keluarga kami..
amin~


lets check our little amna's pic..
she's our little princess and really debab..
wakakakaka..


wahhh..menggeliat katenye..
syoknye titoo..


adakah amna tdo tipu2??
hiks...degil anak makngah!


baiknya anak makngah...senyap jek bile kena air..
and die sangat DEBOBK!!
gelaran mama die kat umah..
means sangat or tersangat gemuks and debab!!


and this is the latest picture..petang tadi punye..fresh ag!
wearing her new skirt..
ikhlas from her makngah yang giler beli baju baby!!
hihihi...

for today jek aku ngn wan (means my mum), gelaran nenek bagi amna..she will call her grandma..wan..or tokwan..ahaks..my mum already tue..wahahaha..
ok sambung..untuk arini jek kami terbeli amna 7 helai baju..5 from it adalah all the gorgeous skirt or gaun..haha..giler aku rambang mata so, the bes desicion beli jek semua!waklu sampai 7 helai smuanya!!wahahaha..lantak lah adik amna!

terima kasih Allah swt kerana kurniakan baby comey ini kepada kami...Kau lindungi lah keluarga kami dari sebarang dendam dan hasad dengki sesiapa jua...amin..


aku???
hik..hik...
insyallh...
coming soon...
(-_-)

jus wish me all the bes...
and always pray for me...




No comments:

Post a Comment