Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, November 1, 2010

.lumrah.

kehidupan alam perkahwinan adalah berbeza..bnyak yang perlu di pelajari..perlu ditimba,ianya bukan ilmu yang boleh kita dapat bile masuk kelas,study or watever..semuanya perkara baru..setiap ari yang aku lalui adalah bende baru..ini bermakna aku lebih mengenali sang suami..dan die semakin memahami diri aku yang sangat complicated nie..masing2 try our best untuk sharing and caring each other..soklan cepu lempang dh mula menular dlm idup aku..

bile ag?tak de ag ke?kosong ag?
huh...soklan2 ni yang aku asik kena smash jek skang!!!hihi..aku ngn oppa gelak jek..sbb bab rezeki anak nie bukan keje kita..semua Allah swt aturkan siap2..dari awal ag Dia dh susun..cuma manusia jek yang susah2 nak pikir..tapi tu lumrah..

klu kita tak kawin..org akan tnye..bile ag nak kawin?bile nak langsung?
klu dh kawin plak org tnya..bila nak dapat anak...?
klu dapat baby lambat skit..mule lar..rancang ke?madul?tak nak anak?dan sebagainya..mereka tak tau setiap pasangan yang berkahwin mesti lar nak baby..lambang cinta yang di bina..;)
klu dapat cepat plak..ehh..cepatnya?anak dalam nikah ke luar nikah?haishhh...serba tak kena manusia nie!

klu kawin awal..eh,nape kawin muda2?dah gatai sangat ke?ke dh ade ape2??
klu kawin lambat..tgk tu..tak kawin2 ag die..andartu...cian die...

so,semua nie lumrah..MULUT TEMPAYAN KITA BOLEH LAR NAK TUTUP..MULUT MANUSIA???alhamdulillah kan aje...hihihi...insaf tak aku?hihihi..

aku ngn oppa tak de rse ape2 pon bab baby nie..insyallh..adenye..sbb so far we are enjoyed our life..berdua denganmu pasti lebih baik!!hihihi..kami tak abis ag nak bercinta..hehe..banyak ag tempat2 nak pg jalan kami tak khatam ag!!aktiviti harian sangat full..bangun pagi..masak..jemur kain..kemas umah..breakfast together..oppa pg keje..aku ngn aktiviti aku..bekebun..interior designer..oppa balik keje..petang pg tgk kambing..ikan..or aktiviti membersihkan kawasan umah!mlm..siap2 nak pg kuruskan badan!!playing badminton!hiihi..misi aku nak kurus mcm mase aku kawin!! jus nice!! sbb aku dh gemukkk!aku takut nak dekat dengan penimbang!!wakakakaka..takut dengan bayan2g sendiri..damnnn!!!!
dushhh!

p/s: ketahuilah suamiku..yang aku sangat cinta kamu..bnyak kenangan dan memori bersama telah kita lalui..dan ain doakan smoga masih banyak waktu untuk kita bersama..kerana masih bnyak perkara yang ain ingin lakukan bersama abang dan ain kekok bile kamu tiada...ini kerana aku telah terbiasa kamu sentiasa ada di sisi bermula buka mata di pagi hari sehingga aku pejam semula di malam hari..u always beside me dear...muaccckssss!

No comments:

Post a Comment