Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Friday, June 14, 2013

padang rengas wif love~

as salam....
lama kot dh aku tak buat karangan kat sini..hehe..now me and my lil pie adam back again to padang rengas..huhu..and this time kami tak mau pisah2 ag dah.. thats not easy okayy,hanya badan yang menanggung mengerti perasaan ini(waahhh gitewww) .lagi2 bile kena struggle sorang2 lepas penat2 balik keje continue jaga adam yang semakin hari sangat active pulak mama rase..huhu..but im very lucky becoz aku stay wif my family and banyak yang mak abah aku tlg..huhuhu..thnks mak abah...angah rindu mak abah..
(mood rindu..winkk...wink..)

rupe2nye bile aku ddk sendiri lagi penat kot..wakaka..(deng!! padan muke kat diri sendiri)hehe..but en oppa aku sgt membantu..thnks sayang..(mood cinta solehin)..aktiviti harian aku full house!! bangun  pagi2 masak utk aku bawak bekal and lunch time suami aku(mcm solehah kan aku)haha...sbb kesian plak die tak kan nak makan kedai j hari2..so aku msak lar hari2..huhu..pg keje..bla..bla..kul 6 balik and kul 7 smpai umah..
again memasak utk dinner pulak..tapi sometimes makan luar j..balik settelkan mane2 keje untuk esok..and main ultraman dengan adam smpai krooohhhhhh....huhu..

lagi penat msti lr si suami..hahaha...cian die tapi sharing is caring~dari celik mata j..adam..adam..and adam..hehe..itu lagi penat kot sbb adam sgt active..very2 active tau..huhu...sabar ek..nnt insyallh kita take a rest and go holiday..huhuhu...(ddk umah pon kire holiday gak kan)hahahahaha


Kau yg terindah dlm idup mama n ayah..my lil pie

No comments:

Post a Comment