Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Wednesday, July 4, 2012

happy anniversary

alhamdulillah..dh masuk 2 tahun usia perkahwinan kami..pejam celik cepat masa berlalu..adam pon dh bertambah besar..sama dengan ayah die..huhuu..
yok kita recall skit zaman kami muda2 dulu..huhu..
perkenalan sejak zaman sekolah tak sangka akhirnya sampai ke jinjang pelamin jodoh kami.ini lah yang dikatakan jodoh,kita manusia hanya merancang tetapi Allah swt yang menentukan..Dia telah mengurniakan lelaki yang terbaik utk aku..yang dapat menerima aku seadanya..terima kasih Allah..terima kasih abang..ain sayang abang~

muka abis control giler~masa nie kami form 5

kalau di ikutkan tempoh persahabatan kami lebih kurang 10 tahun kot,lama kan?hehe..since form 4 until now we are still fren..cuma persahabatan ni dh bertukar kepada perkahwinan and now lets check gambar kawin kami!!huuuu..weeee~


amacam?happening tak?ni mlm before nikah esok paginya..ni lar last pon nak bergiler2~hehe

now debaran menjadi isteri mulanya tak lar aku rase sangat..bile dok sibuk2 bersiap baru lar ade berdebar2 skit..bukan ape lepas nie maknanya aku dh jadi milik suamiku.timbul rasa sedih sbb selama 23 tahun aku di bawah jagaan mak n abah aku..sayu woo~




alhamdulillah..syukur

suami ku dan keluarga barunya~means my family~

ni lar kuage baru aku~aminn..

dh selesai majlis nikah..selamat semuanya..suasana kat umah aku sibuk giler sbb sejurus selepas akad nikah, majlis perkahwinan@kenduri pulak..bak kate mak aku hari beso nya! hehehe..jom kite singkap zaman aku kurus 2 tahun lalu~

ni lr kami di hari bahagia kami..semoga kami sentiasa di limpahi bahagia~amin



alhamdulillah syukur semuanya selamat seperti yang dirancang..terima kasih sgt kat kuage aku yang berusaha menjayakan majlis nie 2 tahun lepas~hehehe..doa semua membuatkan angah bahagia smpai skg~

kami pon sama mcm pengantin lain..honeymooonnnn time!hehe..suami ku yang tercinta bawak den fly ke sabah..n kami meneroka pulau mabul~huuu..pantai moood!!

we at mabul island~




syukur kerana rezeki sentiasa berada bersama kami..alhamdulillah..dengan rezeki Allah swt kami di kurniakan seorang cahaya mata pada 10 0gos 2011..mohd adam afeef nama diberi..semoga kekuatan iman adam sama seperti nama yang mama dan ayah pilihkan untuk adam..

my lil boy~and now adam semakin membesar dengan jayanya~!syukur..

semoga Allah swt sentiasa merahmati keluarga kami dan perhubungan ini..terima kasih kepada mak abah aku yang tak pernah jemu doakan anakmu ini..
kepada suamiku.thanks sayang because u are always with me and sentiasa sabar dengan kerenah sayang nie..hehe. oleh kerana aku nie kan baran sangat,maka Allah kurniakan pasangan yang sebaliknya padaku.hehe..semoga keluarga kita sentiasa bahagia dan bersama hendaknya..ayah n adam adalah kekuatan kehidupan mama sekarang..nnt next month kite ajak ayah jenjalan ek adam..!!


lots of love,
sayang/mama

No comments:

Post a Comment