Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Monday, September 19, 2011

aktiviti kira-KIRA~

bermulanya hari ini..lagi 4 ari lar aku nak abis pantang..yeebaaa!! skg nie pon aku dh melantak makan mcm2..tapi tak de ar melampau sgt..yang mane dapat kebenaran mak aku..aku ngapp ar..:)

selepas 4 ari..tiba lah ari sabtu...double yeeebaaa!!sbb cik abang sayang ade balik!!! mst korang tertnya2 kenapakah aku seronok sgt? jwpan bagi soklan tu dah tentu lar sbb die suami aku!! and then..hmpir sebulan lar kami tak jupe..hmmm..struggle gile kan klu psngan kawin yang PJJ mcm nie..serius klu korang tnya..that's not easy..org tgk kita senyum..tapi dlm at bapaknye rindu..tambah2 bile dh ade adam skg...i don't think PJJ marriage are good!!

say no to PJJ marriage!!~


mama n anak ~


kalkulator rindu:

4 hari 96 jam 5760 minit 345600 saat kita nak jupe yang!~

p/s:aku main hentam jek kira2 nie..hahah..klu slh wt tak tau jek ek!~



No comments:

Post a Comment