Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Second Birthday tickers

Thursday, June 16, 2011

adakah ini tembam?!







walaupon muka kami tak same..tapi kami same tembam!! mcm mane berat aku bertambah, same goes to my oppa...die pon nak join aku bina badan jugak katenya..its ok dear..sbb ain mmg syg abg pon...

sesi berjalan2 makan angin yang sgt bes..wlaupon penat skit sbb our baby nie..but its ok, sbb aku ada sang suami tercinta yang selalu ada wktu kaki aku sakit, lenguh, krem di wktu malam, muntah di wktu siang, tdo nak aircond!!wakakaka..demand giler tapi since pregnant mmg aku lemah skit klu tdo tak de aircond..serius aku bpeluh giler..hehehe..suami ku layan kan aje..

tu belum kira aktiviti nak baran aku nie..nak emo jek..mengamuk jek!!hehe..sabar ek sayang,abang layan kan aje isteri anda nie..nnt sayang akn kembali pulih!!hahahaha..tapi aku mmg TABIK SPRINGGGG kat suami aku sbb die sgt penyabar dan layan kan aje aku wlaupon pnt balik keje..thnks yang~luv u!!






.




No comments:

Post a Comment